Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Tudatosabban utazunk

Lendületből fordul rá a síszezonra és a téli nyaralásokra a K&H biztosítója. A társaságnál 2014-ben 30 százalékkal nőtt az utasbiztosítások száma. A K&H biztosítója szerint a növekedésben főszerepe van az utazók tudatosságának, és a jövőben tovább javulhat a helyzet. Ezzel párhuzamosan a kárösszeg is nőtt: az átlagos kárérték 43 százalékkal 132 ezer forintra emelkedett 2014-ben.

A 2014-ben enyhe növekedést elérő biztosítási piacon belül az utasbiztosítások szegmense kifejezetten jól teljesített, és erre még rátehet egy lapáttal a síszezon, ahogy a téli utazások is.

0 Tovább

Betör a biztosítási piacra a Google

Belátható időn belül megjelenhetnek a közforgalomban a néhány éve még a sci-fik világából ismert sofőr nélküli autók, amelyek többek között a baleseti statisztikákat javíthatják, de emellett az autóbiztosítási piacot is átalakíthatják. Magyarországon 20 százalékkal csökkent tíz év alatt a személyi sérüléssel járó balesetek száma, a sérültek száma pedig 25 százalékkal mérséklődött. Az intelligens rendszerek pedig további javulást eredményezhetnek.

(vezess.hu)

Gőzerővel folynak az vezető nélküli autók fejlesztései a különböző technológiai és járműipari vállalatoknál. A fejlesztésekbe jelentős erőforrásokat befektető Google egyik társalapítója, Sergei Bryn 2013-ban azt mondta, öt éven belül mindenki számára elérhetőek lesznek a sofőr nélküli autók. Az amerikai keresőóriás célja, hogy 90 százalékkal kevesebb baleset, jármű legyen az utakon, valamint ugyanennyivel csökkenjen a közlekedéssel töltött idő.

0 Tovább

Járműpiaccal együtt növekedik a balesetek száma

Végéhez közeledik a kgfb-kampány, amely fókuszba helyezte a növekedés előtt álló piacot. A némi élénkülést mutató autóeladási számok ugyanis a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási piac ezzel arányos bővülését eredményezhetik, de egyúttal a károk száma is emelkedhet - derül ki a K&H biztosítójának összegzéséből. A biztosítótársaság ugyanakkor egy kedvező folyamatra is rámutat, mégpedig arra, hogy zéró tolerancia bevezetése kedvező hatással volt a piacra.

A novemberben zajló kgfb-kampányról egyelőre korai mérleget mondani, mivel a kampány még tart, ám az már látszik, hogy az átlagdíjak emelkedésnek indultak. Kaszab Attila, a K&H biztosítójának vezérigazgató-helyettese, a társaság nem-életbiztosítási és működésfejlesztési vezetője közölte: a kgfb-díjállomány 2014 harmadik negyedévének végén elérte a 71 milliárd forintot, ami 8,3 százalékos emelkedést mutat az előző év azonos időszakához képest.

0 Tovább

Az ügyfelek szerint a K&H a legjobb biztosító

Ismét a K&H biztosítóját választották a legjobbnak az "Év Biztosítója 2014" szavazáson, ahol az ügyfélszavazatok alapján a szolgáltatási kategóriában diadalmaskodott a társaság. A díj egyben fontos visszajelzést is jelent a fogyasztói igényekről a novemberi biztosító választó kgfb kampány előtt. A K&H biztosítója növekvő érdeklődésre, és jövőre fokozottabb tempóra számít a biztosítási piacon, a bővülésnek pedig többek között a casco és kgfb lehet a motorja.

Szolgáltatási kategóriában a második egymást követő évben győzedelmeskedett a K&H Biztosító az Év Biztosítója szavazáson. A biztosítás.hu által alapított versenyen azokra az ismert, lakossági vagyonbiztosítással foglalkozó társaságokra lehet voksolni, amelyek jelentős lakossági vagyonbiztosítási termékportfólióval és ügyfélszámmal rendelkeznek.

0 Tovább
123
»

goodnews

blogavatar

Jó és hasznos hírek.

Utolsó kommentek