Bővül a Garantiqa szerepe a Növekedési Hitelprogramban 

Öt hónap alatt 1,32 százalékponttal 8,9 százalékra emelkedett az MNB Növekedési Hitelprogramján belül a Garantiqa Hitelgarancia Zrt. kezességvállalásával nyújtott hitelek aránya. A jegybanki hitelprogram második szakaszában leszerződött 738,9 milliárd forintos hitelállományból 66 milliárd forintra vállaltak kezességet, az év hátralévő részében pedig további növekedés várható, részben az agrárfinanszírozás intenzív bővülése miatt.

A Magyar Nemzeti Bank Növekedési Hitelprogramjának (NHP) második szakaszában - május végéig - összesen 738,9 milliárd forint hitelösszegre szerződtek a bankok a vállalkozásokkal, a Garantiqa Hitelgarancia Zrt. pedig a teljes összeg 8,9 százalékára, azaz 66 milliárd forintos hitelösszegre vállalt kezességet. Ez egyben azt jelenti, hogy a múlt év végéhez képest 1,32 százalékponttal nőtt a jegybanki hitelprogramon belül a Garantiqa kezességvállalásával nyújtott hitelek aránya - közölte az MFB Csoportba tartozó vállalat.

0 Tovább

Szorosabb kötelék a MindShare és a Jófogás között

Júniustól a Mindshare Médiaügynökség végzi a Jófogás.hu apróhirdetési oldal keresőmarketing-tevékenységét. Ezzel a lépéssel a két cég kiterjesztette a korábbi, offline médiavásárlásra kiterjedő együttműködését.  

A Schibsted Media tulajdonában lévő Jófogás.hu és a Mindshare Médiaügynökség eddigi offline médiavásárlásra vonatkozó partnerségét kibővítette: júniustól a Mindshare végzi a magyar piac legnagyobb apróhirdetési oldalát működtető Jófogás.hu keresőmarketing-tevékenységét is – jelentették be az együttműködő vállalatok.

Somlói Zsolt, a Mindshare ügyvezetője elmondta: „Nagy eredménynek tartom, hogy egy újabb piacvezető cégnek erősíthetjük az online jelenlétét és hazánk legnagyobb apróhirdetési oldalának keresőmarketing tevékenységét menedzselhetjük.”

Az új együttműködéssel a Jófogás.hu erősíteni szeretné saját a piaci jelenlétét. „Az offline és online médiatervezés és -vásárlás nem két különálló terület, az integrációjukat követően még hatékonyabbá válhat a jelenlétünk a piacon. A Mindshare eddig több fronton is bizonyította elhivatottságát és szakmai rátermettségét, és a digitális oldalon is kiemelkedő tudású szakemberek dolgoznak náluk, ezért biztosak vagyunk abban, hogy együtt elérjük a céljainkat” – emelte ki Oláh Alexandra, a Jófogás.hu marketingvezetője.

A WPP-csoporthoz tartozó Mindshare többek között médiatervezéssel és –vásárlással, analitkai megoldásokkal, keresőmarketinggel, kutatással is foglalkozik, emellett a közelmúltban olyan innovatív megoldásokkal is bővítette portfólióját, mint az egyedi mobilhirdetés, vagy a digitális termékek előállítása. 

0 Tovább

Fékezett a járműpiac

Veszített lendületéből a magyarországi járműpiac májusban - többek között a bázishatás miatt - de még így is 10 százalék feletti volt a növekedés az év első öt hónapjában - közölte a Magyar Lízingszövetség.

A legfontosabb kategóriákban - személyautó, kis- és nagyteherautó, busz, motorkerékpár - májusban 7703 darab jármű kelt el a magyar piacon, ami 1,2 százalékos csökkenést jelent az előző év azonos időszakához képest. Ugyanakkor az öthavi adatok alapján még mindig jelentős, több mint 12 százalékos volt a növekedés a piacon, azaz összesen 39 682 jármű kelt el - közölte a Magyar Lízingszövetség a Datahouse kimutatása alapján.

0 Tovább

A Henkel jól kezdte a 2015-ös pénzügyi évet

"Egy kihívásokkal teli környezetben a Henkel erős teljesítményt nyújtott az első negyedévben és jól kezdte a 2015-ös pénzügyi évet. Ismét növeltük mind az árbevételt, mind az eredményt. A kedvező szerves árbevétel-növekedésnek, a tavalyi felvásárlásoknak és az erős dollárnak köszönhetően eddigi legmagasabb negyedéves árbevételünket értük el. Valamennyi üzletág hozzájárult ehhez a sikeres negyedévhez. Ismét nagyon erős teljesítményt nyújtottunk a fejlődő piacainkon" - mondta Kasper Rorsted, a Henkel igazgatóságának elnöke.

A 2015-ös pénzügyi évről nyilatkozva Rorsted kijelentette: Továbbra is nehéz gazdasági környezetre számítunk. Az Oroszország és Ukrajna közötti konfliktus folytatódása miatt továbbra is a kelet-európai gazdaság stagnálását valószínűsítjük 2015-ben. Ebben az összefüggésben a gyorsaság és rugalmasság magas szintje továbbra is kiemelt sikertényező lesz. Ezért folytatjuk struktúráink és folyamataink egyszerűsítését és felgyorsítását."

0 Tovább

NHP adta a lízingpiac negyedét

Folytatódott a bővülés a lízingpiacon 2015 első negyedévében. A finanszírozott összeg 107 milliárd forintot tett ki, ami több mint 20 százalékos növekedést jelent éves összevetésben - közölte a Magyar Lízingszövetség. A termelőeszközök esetében a finanszírozott összeg 57 milliárd forintra rúgott, ez pedig 36 százalékos bővülésnek felel meg. A jegybanki hitelprogramhoz köthető szerződéseknél a finanszírozott összeg 25 milliárd forint volt, azaz a teljes lízingpiaci növekedésnek a 24 százalékát adták ezek a konstrukciók. A Magyar Lízingszövetség szerint kedvező, hogy a termelőeszközök főszerepet játszottak a növekedésben, és a szervezet arra számít, hogy a jövőben is a vállalkozások hajtják majd a lízingpiacot.

Az év első három hónapjában tovább bővült a magyarországi lízingpiac. A Magyar Lízingszövetség tagvállalatai több mint 18 ezer új szerződést kötöttek, ez 4 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A finanszírozott összeg jóval nagyobb mértékben, több mint 20 százalékkal 107 milliárd forintra nőtt - közölte a Magyar Lízingszövetség. A bruttó eszközérték március végén 150 milliárd forintot tett ki, ez 15,5 százalékos növekedés az egy évvel korábbi értékhez képest és 2010 óta a legjobb első negyedéves adat.

0 Tovább

goodnews

blogavatar

Jó és hasznos hírek.

Utolsó kommentek