Júniustól a Mindshare Médiaügynökség végzi a Jófogás.hu apróhirdetési oldal keresőmarketing-tevékenységét. Ezzel a lépéssel a két cég kiterjesztette a korábbi, offline médiavásárlásra kiterjedő együttműködését.  

A Schibsted Media tulajdonában lévő Jófogás.hu és a Mindshare Médiaügynökség eddigi offline médiavásárlásra vonatkozó partnerségét kibővítette: júniustól a Mindshare végzi a magyar piac legnagyobb apróhirdetési oldalát működtető Jófogás.hu keresőmarketing-tevékenységét is – jelentették be az együttműködő vállalatok.

Somlói Zsolt, a Mindshare ügyvezetője elmondta: „Nagy eredménynek tartom, hogy egy újabb piacvezető cégnek erősíthetjük az online jelenlétét és hazánk legnagyobb apróhirdetési oldalának keresőmarketing tevékenységét menedzselhetjük.”

Az új együttműködéssel a Jófogás.hu erősíteni szeretné saját a piaci jelenlétét. „Az offline és online médiatervezés és -vásárlás nem két különálló terület, az integrációjukat követően még hatékonyabbá válhat a jelenlétünk a piacon. A Mindshare eddig több fronton is bizonyította elhivatottságát és szakmai rátermettségét, és a digitális oldalon is kiemelkedő tudású szakemberek dolgoznak náluk, ezért biztosak vagyunk abban, hogy együtt elérjük a céljainkat” – emelte ki Oláh Alexandra, a Jófogás.hu marketingvezetője.

A WPP-csoporthoz tartozó Mindshare többek között médiatervezéssel és –vásárlással, analitkai megoldásokkal, keresőmarketinggel, kutatással is foglalkozik, emellett a közelmúltban olyan innovatív megoldásokkal is bővítette portfólióját, mint az egyedi mobilhirdetés, vagy a digitális termékek előállítása.