A hetedik alkalommal nyerte el a Henkel Magyarország a Business Superbrands-díjat. A seregszemlén a Henkel vezető márkái közül a Schwarzkopf és a Persil is elismerésben részesült.

A Henkel Magyarország idén is elnyerte az egyik legismertebb nemzetközi márkaértékelési rendszerként számon tartott Business Superbrands-díjat. A vállalat sorrendben hetedik alkalommal részesült az elismerésben, amelyet az üzleti szektor (B2B) legkiválóbb márkái és vállalati között osztanak ki évről évre. 

A Henkel két márkája is sikert ért el. A vezető hajápolási márkájaként ismert Schwarzkopf a fogyasztói kategóriában nyerte el a Business Superbrands-díjat. A Schwarzkopf a vásárlói igények felmérésének, a folyamatos innovációnak és a garantált minőségnek köszönheti az elismerést. Szintén díjat kapott a Henkel vezető márkái közé tartozó Persil. A mosószermárka a termékfejlesztésben elért eredményeivel és a környezetre gyakorolt hatásának mérséklésével érdemelte ki a díjat.

„Örömünkre szolgál, hogy a Henkel Magyarország ismét ilyen jelentős elismerésben részesült, hiszen ez megerősít minket abban, hogy jó úton jár a vállalat. A díj elnyerésében főszerepe volt a munkatársainknak, annak pedig külön örülünk, hogy a Persil esetében a környezetre gyakorolt hatás mérséklődése is értékelési szempont volt, mellyel a fenntarthatósági törekvéseinket is elismerték” – mondta dr. Fábián Ágnes, a Henkel Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

A Business Superbrands-díjat 1995-ben hozta létre a független Brand Council, amely ma már a világ kilencven országában tevékenykedik. Magyarországon 2008 óta ítélik oda a Business Superbrands-díjakat: a Bisnode-csoport kockázatossági indexe és az éves árbevétel alapján kiválasztott 4000 vállalat és azok márkái közül kerülnek ki a díjazottak.

A Henkel különböző márkái minden évben jelen vannak a Superbrands díjazottak között, a vállalat három üzletágának márkái eddig összesen 21 alkalommal nyerték el a kitüntetést.