A hetedik alkalommal nyerte el a Henkel Magyarország a Business Superbrands-díjat. A seregszemlén a Henkel vezető márkái közül a Schwarzkopf és a Persil is elismerésben részesült.

A Henkel Magyarország idén is elnyerte az egyik legismertebb nemzetközi márkaértékelési rendszerként számon tartott Business Superbrands-díjat. A vállalat sorrendben hetedik alkalommal részesült az elismerésben, amelyet az üzleti szektor (B2B) legkiválóbb márkái és vállalati között osztanak ki évről évre.

A Henkel két márkája is sikert ért el. A vezető hajápolási márkájaként ismert Schwarzkopf a fogyasztói kategóriában nyerte el a Business Superbrands-díjat. A Schwarzkopf a vásárlói igények felmérésének, a folyamatos innovációnak és a garantált minőségnek köszönheti az elismerést. Szintén díjat kapott a Henkel vezető márkái közé tartozó Persil. A mosószermárka a termékfejlesztésben elért eredményeivel és a környezetre gyakorolt hatásának mérséklésével érdemelte ki a díjat.