Ismét a K&H biztosítóját választották a legjobbnak az „Év Biztosítója 2014” szavazáson, ahol az ügyfélszavazatok alapján a szolgáltatási kategóriában diadalmaskodott a társaság. A díj egyben fontos visszajelzést is jelent a fogyasztói igényekről a novemberi biztosító választó kgfb kampány előtt. A K&H biztosítója növekvő érdeklődésre, és jövőre fokozottabb tempóra számít a biztosítási piacon, a bővülésnek pedig többek között a casco és kgfb lehet a motorja.

 

Szolgáltatási kategóriában a második egymást követő évben győzedelmeskedett a K&H Biztosító az Év Biztosítója szavazáson. A biztosítás.hu által alapított versenyen azokra az ismert, lakossági vagyonbiztosítással foglalkozó társaságokra lehet voksolni, amelyek jelentős lakossági vagyonbiztosítási termékportfólióval és ügyfélszámmal rendelkeznek.

 Kaszab Attila, a K&H biztosítójának vezérigazgató-helyettese, nem-életbiztosítási- és működésfejlesztési vezetője elmondta: a biztosítóknak nagyon fontos a fogyasztóktól érkező direkt visszajelzés, fontos, hogy a fogyasztók megbízzanak a termékek és szolgáltatások minőségében, valamint a biztosító szakértelmében. Mint elmondta, a nyilvántartó rendszerekben és folyamatokban az automatizálási fejlesztéseket tovább folytatta a K&H, aminek eredményeképpen az ügyintézési idő és a hibaarány csökkent. Az ügyfelek elégedettségét mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a K&H biztosítója immár a második egymást követő évben nyerte el a díjat a szolgáltatások kategóriában.

 Az egy hónapig tartó voksoláson közel 15 ezer szavazat érkezett szolgáltatás és kárrendezés kategóriában. Akár csak tavaly, idén is magasabb pontszámokat adtak a társaságoknak a szavazók a szolgáltatások kategóriában. Ráadásul ebben a kategóriában az előző évhez képest is emelkedtek az átlagpontszámok, a maximálisan adható 7,9-ről 8,2-re. A szavazásból egyrészt kiderült az is, hogy a tavalyi eredményhez hasonlóan a szolgáltatásokkal elégedettebbek voltak a szavazáson résztvevők, mint a kárrendezés színvonalával, másrészt pedig, hogy a biztosítók szolgáltatásaival kapcsolatban a nem fővárosiak az országos átlagnál magasabb mértékben tartották magukat elégedettnek.