Végéhez közeledik a kgfb-kampány, amely fókuszba helyezte a növekedés előtt álló piacot. A némi élénkülést mutató autóeladási számok ugyanis a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási piac ezzel arányos bővülését eredményezhetik, de egyúttal a károk száma is emelkedhet - derül ki a K&H biztosítójának összegzéséből. A biztosítótársaság ugyanakkor egy kedvező folyamatra is rámutat, mégpedig arra, hogy zéró tolerancia bevezetése kedvező hatással volt a piacra.

A novemberben zajló kgfb-kampányról egyelőre korai mérleget mondani, mivel a kampány még tart, ám az már látszik, hogy az átlagdíjak emelkedésnek indultak. Kaszab Attila, a K&H biztosítójának vezérigazgató-helyettese, a társaság nem-életbiztosítási és működésfejlesztési vezetője közölte: a kgfb-díjállomány 2014 harmadik negyedévének végén elérte a 71 milliárd forintot, ami 8,3 százalékos emelkedést mutat az előző év azonos időszakához képest.