Jelentős forgalomnövekedésre számít az év végi bevásárlási szezon kezdetével a Mammut Bevásárló- és Szórakoztató Központ, az üzletház hasznos alapterületének foglaltsága október elejére már meghaladta a 96 százalékot. Az üzletkínálat igazodik a változó vásárlási szokásokhoz: a bevásárlóközpont megújulásának keretében a főként divatmárkákat képviselő cégek megjelenése mellett a régi bérlők is jelentős átépítésekkel és felújításokkal készülnek az év végi hajrára. 

„A magas kihasználtság és a bevásárlóközpontban üzletet fenntartó bérlők fokozódó területigénye főként annak köszönhető, hogy az elmúlt hónapokban érezhetően javult a lakosság fogyasztási kedve és az év végi időszakban jelentős, akár 20 százalékos forgalomnövekedésre is lehet számítani” – mondta el Dr. Györke Viktória értékesítési igazgató. Szerinte a korábbi években a válság hatására szélsőséges irányba mozdult el a kereslet: vagy a nagyon olcsó, vagy a luxus termékek iránt nőtt a fogyasztói igény. A Mammut földrajzi elhelyezkedésénél és vásárlókörénél fogva elsősorban a minőségi igényeket igyekszik üzletkínálatával kielégíteni.

 A főváros budai oldalának legnagyobb, közel 105 ezer négyzetméteres hasznos alapterületű üzletközpontjának kihasználtsága kiemelkedően magas, több mint 96 százalék, jelenleg mintegy 300 bérlő tart fenn üzlethelyiséget az épületegyüttesben. A bevásárlóközpont megújulásának keretében az országban legnagyobb, 750 négyzetméter alapterületű üzletét nyitotta meg nemrégiben a lengyel érdekeltségű cipőóriás, a CCC, nemzetközi együttműködésben modernizálta 4100 négyzetméteres áruházát a SPAR élelmiszerlánc, és rövidesen befejeződik a Libri Könyváruház átépítése is. Jövő tavasztól a világ egyik meghatározó divatkereskedelmi cége, a H&M is elérhető lesz az Európában egyedülálló, 1650 négyzetméteres egészségügyi központtal is rendelkező Mammutban. 

Az értékesítési igazgató közölte: a minőségi üzletkínálatra összpontosító stratégiájuknak köszönhetően a Mammut Szolgáltató Zrt. a válság ellenére tavaly javította üzemi eredményét és nyereségességét. A vállalat üzemi eredménye több, mint a háromszorosára, 1,13 milliárd forintról 3,43 milliárd forintra növekedett, az adózás előtti eredmény 2013-ban 506 millió forint volt. Az üzletház a korábban tervezett terjeszkedés helyett a meglévő ingatlanok korszerűsítésére helyezi előtérbe: nyáron zárult le a Mammut I. négy éve elkezdődött teljes felújítása, a Mammut II. második emeletén pedig ősszel 12 bérlő közel 5 ezer négyzetméternyi üzlethelyiségét érintő átépítés zárult le.